• Draco V

    by  • 15.3.2010 • Lolita art CZ • 47 Comments

    ART CZ
    Zdravím vás, takže další moje kousky (po dlouhé době), ta úplně poslední vznikla na námět Kumiko (asi se moc těší na novou alenku co je v kinech) a ty první dvě jsem udělal jen tak, když už se fotilo proč toho nevyužít. Jelikož je to lesklé tak to asi neni pro vás moc loli, ale snad se to sem dá zařadit. Tak se koukejte. Blíží se nám jaro tak doufám že fotek bude víc, a v dubnu se podaří sehnat dost lidiček na focení z rakví.

    DRACO
    http://draco-artgallery.wz.cz/

    Draco
    Draco
    Draco

    About

    Classic lolita z Plzně. Univerzální fanda, vedoucí J-fashion linie na PragoFFestu, přednášející se zaměřením na populární japonskou kulturu na Festivalu Fantazie v rámci linie Orientcon. Účetní.

    http://starry-eyed-lolita.blogspot.com/

    47 Responses to Draco V

    1. KK
      15.3.2010 at 22:34

      máš je opravdu precizně upravené… Ta prostřední se mi líbí nejvíc a náhodou, loli je to dost :)

    2. Winnie
      16.3.2010 at 00:20

      …ano ano, musím se přidat k názoru že je to fakt všechno krásně upravné a naaranžované. A ta poslední fotka je opravdu jak z plakátu na ten film ;o)

    3. Pet
      16.3.2010 at 10:57

      Velmi zajímavé a osobité fotky, jako vždy! Tvé práce jsou vždy plné fantasie~

    4. concord
      16.3.2010 at 12:20

      Já si myslím že je to strašné. Nějakou dobu jsem se odhodlávala to sem napsat ale po konzultaci s jedním dobrým fotografem a jedním studentem umělecké vysokvejšky, ktrří sdílele můj názor jsem se odhodlala. Věčina fotografů se časem lepší ale tohle je čím dál horší.

    5. DRACO
      16.3.2010 at 12:45

      [4]: Diky ale od člověka co nemá vlastní názor a musí svolat skoro sněm aby si ho udělal to neberu.

    6. DRACO
      16.3.2010 at 13:00

      Děkuji, no doufám že jaro,léto přinese víc možností a nápadů a to hlavní více modelek. Jsem ale rád že se najde i nějaký inkognito bručoun :-)))

    7. aleister crowley
      16.3.2010 at 14:30

      Mno… po shlédnutí těchto prací musím konstatovat, že víceméně souhlasím s "concord". Nechápu proč a z jakého důvodu to tu všichni tak opěvují. Práce to není nijak světoborná, provedení je poměrně dosti amatérské, kontrasty nefungují tak, jak by měly. Volba jednotlivých obrázků k sobě nejde ať už rozlišením, barevností atd. Prostě a jednoduše, nejdřív studovat a pak tvořit a nechat se opěvovat. A pro příště přeju lepší volbu kompozice, barev a modelu.

    8. DRACO
      16.3.2010 at 14:57

      [7]: Mohl by jsi ukázat nějaké své práce ? Asi ne že.

    9. concord
      16.3.2010 at 17:29

      to budeš slovně napadat každého kdo se ti postaví??? no Draco to je ještě ubožejší než ten příspěvek…

    10. concord
      16.3.2010 at 17:34

      mě když někdo smyslně kritizuje hezky poděkuju a zeptám se jak to dělat líp. Ráda přece dosáhnu příště lepšího výsledku ne??

    11. DRACO
      16.3.2010 at 17:46

      já slovně nikoho nenapadám, mám ale raději kritiku od lidí kteří mají co k tomu říct, kteří taky tvoří a ne od lidí kterým se to prostě nelibí (ať už pro to že tam je Kumiko, nebo proto že jsem to dělal já) a plácnou nějaké blbosti o tom že jejich 4 letá sestra by to dokázala lépe a nebo že se ptaly "dobrého fotografa" a pak studenta školy a tak. Jde o to jakým spůsobem je kritika podaná pokud je urážlivá braním se a chci vidět výsledky té osoby která tak mluví. A o tom že jsem ubožejší než ten příspěvek, no diky ale i když my lichotíš tak tě fotit nebudu je mi líto, mněla jsi na to jít jinou cestou.

    12. concord
      16.3.2010 at 17:58

      no tak nastavým foták na automat a svěřím ho sestřičce vyfotí mě ráda, nebo si vemu stativ případně jiný držák na foták. Myslím ale že existuje spousta lidí kteří mě rádi vyfotí – o focení mi fakt nejde. Kumiko je fajn poroti ní ani tobě nic nemám.

    13. Arsena
      16.3.2010 at 18:12

      Je mi líto, ale taky nemůžu říct, že bych z těch fotek zrovna skákala nadšením. Není to nic proti Kumiko. Nelíbí se mi především perspektiva. Je to můj osobní názor, nepotřebuju se nikoho ptát a svolávat kvůli tomu válečné porady.
      A než se zeptáš, ne, nevěnuji se focení. Ale tvrdit, že někdo, kdo se dané věci nevěnuje, ji nemůže hodnotit, je zcestné. To je jako kdyby čtenář nemohl říct nic o kvalitě knihy, dokud sám nic nenapsal. Já osobně tleskám Anně, že se odvážila napsat, co si skutečně myslí, ačkoliv to možná podala trochu nešikovně. Místo toho, aby ses zeptal, co konkrétně se jí nezdá, tak ji sjedeš. To mi připadá dost hloupé. Máme snad povoleno jen pět ódy? Urážíš se IMHO zcela zbytečně.

    14. DRACO
      16.3.2010 at 18:13

      Fotit na automat a ze stativu nebo jiní držák na foťák, Děvče už chápu proč tě moje fotky děsí. :-)) ne teď ale vážně osobně si myslím že kritika se dá napsat lépe než urážlivě a tak debilním spůsobem jakým jsi to udělal ty. "Já si myslím že je to strašné" Jak se s takové kritiky poučit ? taková kritika spíše nakrkne a mám chuť vraždit a pak chci vydět co ten člověk dokazal sám že tak děsně mluví. Každopádně příště to skus jinak napsata kdo ví třeba se poučím. A docela rád bych veděl Fotografovo jméno který s tebou tak souhlasí.

    15. DRACO
      16.3.2010 at 18:22

      [13]: už jsem to řekl a zopakuji to ještě jednou, "Já si myslím že je to strašné" Jak se s takové kritiky poučit ? taková kritika spíše nakrkne a mám chuť vraždit a pak chci vydět co ten člověk dokazal sám že tak děsně mluví. Kritika se dá podat i jinak třeba tak jako jsi to udělal ty, nebo tak jak to dělají jinde, prostě co na tom je špatně a co se nelibí.  Hodnotit a kritizovat (spůsobem concord) neni jedno a to samé.

    16. JAm
      16.3.2010 at 18:22

      [11]: Promiň, ale mě se tvoje práce taky vesměs nelíbí….
      Většinou, když se mi něco nelíbí. tak to moc nehodnotím, jelikož vím, že lidi negativní kritiku ODE MĚ berou špatně, ale jak ses nyní projevil, mám pocit, že k tomu mám co říci. Fotka je stejně jako obraz subjektivní dílo. Nikdo by neměl být bit za to, že vyjádří názor, zvláště pokud ta díla dáváš veřejně na odiv. Concord se očividně chtěla poradit proto, aby si utříbila názor a zjistila, jestli jsou její laické názory opodstatněné. (Concord, nevím jestli se věnuješ fotce nebo ne, tak tě beru jako laika, kdyžtak mne oprav!)
      Ne nadarmo se dělají kolokvia a výstavy Draco! Zjištění, jak tvé prezentované fotky bere veřejnost, by pro tebe mělo být cenné!! Negativní kritika by tě měla těšit stejně jako ta pozitivní.. Měla by pro tebe být hnacím motorem a motivací ve zlepšení se. Sama maluju. Vím, že kritika může bolet, vím že se ti může zdát nespravedlivá. Tím se tě ale ptám…PROČ TEDY PREZENTUJEŠ SVÉ VĚCI? Chci vědět, jak si můžeš dovolit být k divákovi tak sobecký a neslušný….
      Osobně nemám ve škole ráda jednoho člověka, který mi v malbě odmítl udělit zápočet dokud dílo nebylo po jeho. Samozřejmě malba je velmi subjektivní zvláště expresionismus, ale mělo to pro mě poučení….NIKDY SE VŠEM NEZAVDĚČÍŠ! Ale sem mu snad i tak trochu vděčná za to, že mě "VYŠKOLIL". Ve výtvarnu je nutná pokora, chlape, tak s tím svým egem něco dělej a neplácej tu hlouposti jen proto, že máš špatný den….

    17. concord
      16.3.2010 at 18:23

      jo tak hlavní pokrok by byl kdyby si žehlil kraje.. a taky ladil k sobě pozadí a oběkt aby to vypadalo že to není fotomontáž

    18. JAm
      16.3.2010 at 18:26

      [15]:
      cituji: [13]:: už jsem to řekl a zopakuji to ještě jednou, "Já si myslím že je to strašné" Jak se s takové kritiky poučit ? taková kritika spíše nakrkne a mám chuť vraždit a pak chci vydět co ten člověk dokazal sám že tak děsně mluví. Kritika se dá podat i jinak třeba tak jako jsi to udělal ty, nebo tak jak to dělají jinde, prostě co na tom je špatně a co se nelibí.  Hodnotit a kritizovat (spůsobem concord) neni jedno a to samé. …Jakákoliv kritika i neobratně vyřčená by tě měla vézt k otázce proč si to ten člověk myslí….ne se "nakrkávat" a dělat dusno….

    19. concord
      16.3.2010 at 18:30

      jo fotím ale spíš makra zvířata, krajiny… snažím se fotit tak aby s tím bylo co nejmín ůprav…

    20. DRACO
      16.3.2010 at 18:31

      [16]: Nelibí se my spůsob jakým to concord zdělila. A sorry ale pořád si myslím že to jde říct jinak než jen tím jejím spůsobem. CO si myslí veřejnost vím, servrů kde jsou moje fotky k hodnocení (a to i od profi fotografů) je hodně moc takže kritiky se nebojím, reaguji přehnaně jen na slova která pro mně nejsou cennou kritikou a jsou spíše uražlivá. A já osobně bych se nebál říct jméno fotografa který tohle řekl. říct já se informavala tam a tam může každý, ale je to pravda ? nejsem hvězda učím se nefotím ani rok, ale beru kiritku jako cenný zdroj informací ale jeji spůsob nebyl dobře zvolený jak zdělit že se ji to nelibí.

    21. Arsena
      16.3.2010 at 18:32

      [15]: Když nevím, proč mě někdo kritizuje, tak se zeptám. Nebolí to a nedá to moc práce.
      Souhlasím s tím, že Anna to nepodala zrovna nejlépe, na druhou stranu celkem chápu, že jí stálo hodně úsilí vůbec vyjádřit veřejně nesouhlasný názor. Nehledě na to, že napsat dobrou kritiku není jednoduché. Pořád to pro mě ale není důvod takhle reagovat…

    22. DRACO
      16.3.2010 at 18:33

      [18]: co přesně by jsi s té jeji kritiky vzala ty ? nad čím by jsi se zamyslela co je špatně ? [17]: Já ale nechci aby to vypadalo realně, o to se nesnažím.

    23. JAm
      16.3.2010 at 18:37

      [20]: Horkohlaví…..jsem jedním z nich…příště zkus například dýchat…
      nepřijde mi nijak špatné říci: "Já si myslím že je to strašné.."
      mě říkali o mých dílech že jsou to: "Sračky k pohledání a že by se z toho nejradši zeblili než to někam vystavit.."
      Pro obadva z vás… dýchejte…dejte si cukr…zmnožuje endorfiny..
      holt někomu tvá tvorba Draco přijde Strašná… Mě přijde divná…
      ale jak jsem řekla…Každý vidí svět jinýma očima tak skus příště i k neurvalé kritice být milý protože to funguje lépe… (i já sem ten blbej zápočet z malby krůtíbrko dostala!!!! – zasvěcení ví o Součkovi)

    24. DRACO
      16.3.2010 at 18:37

      [21]: hnusné a strašné je pro mně třeba hovno na zemy, nebo vražda.Moje reakce byla taková jaká byla a obávám se že vždy bude u takových kritik. Ano nebála se říct svuj názor ale nezvolila dobrou cestu. Kdo ví třeba to příště udělá jinak, a já zvolím jinou reakci.

    25. DRACO
      16.3.2010 at 18:41

      [23]: už dejchám a žeru tyčinku Mars, hele říct my někdo něco jako tobě tak asi budu vraždit, nevím mám to v povaze, každopádně příště skusím reagovat až druhý den a ne hned. Třeba to pomůže :-))) A to že ti přijdou moje díla divná to je super o to my jde :-)))

    26. concord
      16.3.2010 at 18:41

      jak říkám hl. žehlit pokud chceš pokecat s ptotivnou concord tak jí dej skype nebo icq XD jo omlouvám se asi sem byla hnusná ale když sem viděla ty komentáře málokdo se udrží.
      jsou tvé fotky které se mi líbí pokud chceš mužem pokecat
      už se tu v tom přestávám orientovat
      Moc díky všem co se mě zastaly

    27. DRACO
      16.3.2010 at 18:48

      [26]: ICQ 215-752-129 neřekl bych že jsi protivná, odvaha ti nechybí, já jen prostě reaguji takhle na takové pro mně uražlivé kritiky které mi nic neřeknou, tak to dělám pořád a asi se nezmněním. Ale vždy si s takových hádek a reakci něco odnesu. Jen je to nepřijemné.

    28. Arsena
      16.3.2010 at 18:49

      [24]: Trochu mi to připomíná přístup "ty po mě kamenem, já po tobě cihlou". Od dospělých lidí většinou očekávám, že i na nehezké věci budou reagovat na úrovni, zatímco tady to momentálně vypadá, jako když se děcko vzteká na pískovišti. Vykonstruovaná občanská válka o ničem a namísto toho se stačilo zeptat "Co konrétně se ti nelíbí?".

    29. concord
      16.3.2010 at 18:51

      370 866 967

    30. JAm
      16.3.2010 at 18:52

      Ne divné jako psychedelické… kdy Divné je DOBRÉ, ale divné jako "nelíbit-nepochopit-neumět podat-nezlepšit spíš zhoršit" takhle divné….a myslím že o to ti nešlo….byla bych pro abys používal méně efektů protože mě zajímá tvá technika né kýč okolo….

    31. DRACO
      16.3.2010 at 18:52

      [28]: No to ti nepřipominá to tak je a jinak to nebude, leckdy jsou děti rozumnější než dospělí.

    32. Arsena
      16.3.2010 at 18:55

      [31]: Leckdy možná, v tomhle případě sotva. Jednoduše zbytečné drama.

    33. DRACO
      16.3.2010 at 18:55

      [30]: aha, to jsi my trošku skazila to nadčení, tady jde spíše o to že se učím, hodně fotek vznikne proto abych si ověřil postup jak co udělat. (to je možný důvod přeplacaní) pořád se učím a hledám styl, takže fotky budou ještě dlouho takové.

    34. JAm
      16.3.2010 at 19:02

      [33]:víš…znám spoustu fotografů kteří jsou výborní fotografové ale stále posílají fotky ke konzultaci kamarádům před zveřejněním…myslím že bys mohl zkusit tuto metodu…je to vlastně taková forma kolokvia kde zhodnotí víc lidí tvá fota a vyjádří se k nedostatkům a pak je můžeš prezentovat "nám ubohým smrtelníkům" s pocitem oprávněnosti že TOHLE je opravdu dobré…

    35. JAm
      16.3.2010 at 19:05

      [34]: případně fotky přepracovat….
      a následně prezentovat…

    36. DRACO
      16.3.2010 at 19:08

      [34]: No problém je v tom že tohle přesně jsem udělal s těma co jsou zde. :-)

    37. JAm
      16.3.2010 at 19:17

      [36]:lol….tak tohle asi nevydejchám…tos to musel poslat Knížákovi nebo Mištěrovi ne:D (vtip….upřímně líbí se mi kompozice té prostřední ale ne ten "šlic" paprsek přes obličej a "efekt" celkově…přijde jako bych To rozebírala v Umění a kýči od Kulky:D)
      ale jak jsem již řekla…každý má "Svoji" estetiku a já si toho vážím…

    38. KK
      16.3.2010 at 19:35

      já se připojím teda… Draco má evidentně svůj styl, který se mi už mnohdy nelíbil, ale jindy (zrovna tady) mi přijde adekvátní. Zpracování se hodí k tématu, narozdíl od minulých krvavých fotek, kde by bývalo míň udělalo víc.
      Sama maluju, fotím a oboje vystavuju. Kritika bez argumentu, bez uvedení důvodu by se mi taky nelíbila, taky by mě nasrala. Ale každý se s ní muset umět i srovnat, no..

    39. JAm
      16.3.2010 at 19:56

      [38]: s KK souhlasím …styl se cení…

    40. YorumiAkihime
      16.3.2010 at 20:01

      [10]: Tyjo, taky bych si dala líbit, kdyby mě někdo smyslně kritizoval! Ale musel by to být mladý pohledný muž! 😀

    41. Aleister Crowley
      16.3.2010 at 20:44

      [8]: Nemohl, jelikož nejsem fotograf, ale student ilustrace. Nicméně z fotografie mám za jedna a tak si myslím, že tomu alespoň krapet rozumím. A důvod proč se mi tvá práce nezdá tu říkat nemusím, protože to řekli mnozí již za mně. Enjoy…

    42. DRACO
      16.3.2010 at 21:26

      [41]: Máš z fotografie za jedna ale jen z teorie že ? No už tvuj nick my ledasco napoví. Ale i tak diky za názor na to máš právo.

    43. Aleister Crowley
      17.3.2010 at 00:56

      [42]: Ne, z praktické části. To ironické "že" sis v tomto případě mohl odpustit, protože ten, kdo by tu teoretickou část potřeboval probrat tu jsi ty. A pověz mi co ti napoví můj nick, docela by mě to zajímalo.

    44. DRACO
      17.3.2010 at 10:15

      [43]: Hele řeknu to jedno duše a tím tuhle debatu uzavírám, možná že se naštvou i jiní, Prostě mně těší že se moje fotky a práce nelibí člověku co studuje školu kde umnělce dělají masově, a vštěpují jim pravidla která jsou daná. Je to pro mně jasný znak toho že jdu jinam, jiným směrem.

    45. Veni
      17.3.2010 at 10:32

      Dámy a pánové pokud jste to nezjistili tohle je blog o OBLEČENÍ!
      Svoje fotografické problémy si jděte řešit prosím jinam…
      Takhle dlouhé diskuze tu mají vznikat když si někdo vezme svetr ve špatném odstínu *joke* a ne proto, že dělá kompozici zrovna takovou a makovou a upravuje fotky v Malování…
      Pokud chcete v diskuzi pokračovat přesuňte se někam jinam…

    46. Aleister Crowley
      17.3.2010 at 11:01

      [44]: Pokud masové tvorbě výtvarníků říkáš například 9ti lidem na obor, pak nemáš všech pět pohromadě. A to, že jdeš jiným směrem není v zásadě nejlepší. Howg…

    47. DRACO
      17.3.2010 at 12:12

      [45]: neboj, už je konec. A tak tomu bude i na příště.

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *