• Draco VII

    by  • 31.8.2010 • Lolita art CZ • 21 Comments

    Koník
    http://i137.photobucket.com/albums/q211/darkwholee/Part1.jpg
    Někdo má rád koníka, někdo má panenku.
    http://i137.photobucket.com/albums/q211/darkwholee/Part2.jpg
    jenže panenka chudák přišla o nožičku.
    http://i137.photobucket.com/albums/q211/darkwholee/Part3.jpg
    A když neni panenka, mohl by bejt koník.
    http://i137.photobucket.com/albums/q211/darkwholee/Part4.jpg
    Jenže z koníka se nechce a panenku jsme nerozbily. takže . . . .
    http://i137.photobucket.com/albums/q211/darkwholee/Part5.jpg
    to bude muset asi jít po zlém
    http://i137.photobucket.com/albums/q211/darkwholee/Part6.jpg
    a to jde do tuhého, jak jde o hračky stavají z lolitek
    http://i137.photobucket.com/albums/q211/darkwholee/Part7.jpg
    ty lolitky krvavé, někdy vezmou sekeru, jindy panenku a občas se najde i meč a …….
    http://i137.photobucket.com/albums/q211/darkwholee/Part8.jpg
    a už máme koníka, když něco chci tak to dostanu, sice jsem se umazala, ale sluší my to ne ? . . .
    http://i137.photobucket.com/albums/q211/darkwholee/Part9.jpg
    hm nebaví mně to, musí ji to bolet, myslím že to spraví omluva, je mi ji líto. THE END

    About

    Classic lolita z Plzně. Univerzální fanda, vedoucí J-fashion linie na PragoFFestu, přednášející se zaměřením na populární japonskou kulturu na Festivalu Fantazie v rámci linie Orientcon. Účetní.

    http://starry-eyed-lolita.blogspot.com/

    21 Responses to Draco VII

    1. Mitsuki
      31.8.2010 at 22:54

      Chlape, ja ti nevim. Napad je to zajimavy, ale provedeni znacne pokulhava. Moc se mi to nelibi. A protoze si z drivejska pamatuju, ze je spatne rict "proste se mi to nelibi", zkusim uvest i sve subjektivni duvody :) -Kompozice mi nesedi (proc jsou na prvni fotce ty katany? Na jine fotce je jen pulka slecny, chybejici spicky nohou atp.).
      -Slecny mi prijdou neprirozene a nezive, nebo v naprosto neslusivych pozach.
      -Tech efektu je tam nejak moc a nehodi se mi k atmosfere – je to takove nejake rozmatlane a barevne to vypada, jako by ty fotky s prominutim nekdo pocural ^^''
      -slecny maji spatne zvolenou barvu obleceni – tmava slecna misty splyva s pozadim a vse bile na me primo krici a rusi me to – ale predpokladam, ze se na tom velkou merou podilely ty efekty
      -efekty delaji na kazde fotce jine zverstvo – ma tmava slecna tu zasterku bilou nebo modrou? Aspon by to melo pusobit jednotne, kdyz uz nic.
      -ty texty – chlape, aspon si to po sobe precti, nektere vety vubec nedavaji smysl, jine jen castecne a dalsi obsahuji hrubky ><
      -a posledni – ten vodoznak je ohavny, kazdy vodoznak je. Myslim, ze tvoje vytvory jsou natolik specificke a rozpoznatelne, ze neni potreba, abys kazdy z nich podepisoval :) Pro pripadne stouraly:
      -neumim fotit a nebudu sem postovat zadne svoje foto vytvory :) Fotim pouze svoje kocky a cvakam momentky – zadne umeni.
      -nechci zastoupit Sabriel :)
      -nemam potrebu kritizovat za kazdou cenu, ale zrovna u techto fotek si myslim, ze to prospeje. Chvala cloveka nikam neposune, kritika ano.

    2. Adria
      1.9.2010 at 17:10

      Kdyby ty fotky byly bez efektů, tak by vypadaly mnohem, ale mnohem lépe. Ta nažloutlá barva s nima dělá fakt příšerné věci a bílé oblečení, které mají slečny na sobě mi ničí oči x_x Photoshop je fajn věc, ale když to s ním někdo začně přehánět tak i dobré fotky vypadají ve finále pěkně mizerně. A ohánět se slovy, že tohle je umění…? No nevím, já si umění představuji jinak.

    3. Misa
      1.9.2010 at 20:34

      mně se to s tima efektama právě líbí :)

    4. DRACO
      2.9.2010 at 09:02

      [1]: O.k. ale mluvíš jak Fotografická příručka a podle těch já nefotím a nedržím se jich, takže budeš věčně nespokojená. A ano kritika je cenná, ovšem když ji dá někdo kdo vlastně sám nic neumí pořádně je jen ke zlobě. A moje fotky se buď libí nebo nelibí, někdo je má za umění, někdo za hnus. Co já s tím nadělám. Diky za názory.
      DRACO

    5. JAm
      2.9.2010 at 11:58

      [4]: Draco už ti někdo řekl, že kdokoliv se vyjádří k tvým fotkám, tak je to špatně?… Prosím příště připiš, že nestojíš o komenty, protože i když se ti někdo snaží pomoct, tak to bereš jako rýpání.
      Já jsem toho názoru, že bys mohl být dobrý fotograf, kdyby si zkusil se některými z rad řídit a tvá tvrdohlavost brání tvému rozvoji. A věř, že si na tobě nic nevybíjím, nijak nerýpu, jen jsem upřímná a byla bych ráda, kdybys má slova bral jen jako radu a osobní stanovisko, nikoliv jako útok a zlobu vůči tobě.

    6. Kůzle
      2.9.2010 at 13:25

      Víš, ono někdy říct: mluvíš jak fotografická příručka,já mám svůj originální styl a ty nemáš do toho co mluvit,protože nic neumíš,opravdu není dobrá rekace.Je to spíš reakce vzteklejšího děcka. Ano,svůj styl máš,snažíš se být nekonvenční,ale mě (a některým dalším lidem) se prostě nelíbí. Já osobně nemám ráda příliš fotoshopu,takže fotografie,které jsou fotoshopem přesycené jsou pro mě kýčem. Ovšem líbily se mi ty série bez fotoshopu,to bylo hezké. Takže pokud působíš v umění (ať už jakémkoli),musíš počítat s takovými to rekacemi.Přeci je dobře,že tvá díla jsou diskutována.
      A pozor!Na komentář má právo i laik! Na to nezapomínej. Neříkám,že fotky jsou ošklivé,ale ten námět se mi moc nelíbí (příběh),protože je podle MÉHO názoru tuctový..a občas je tam pár technických chybek (třebas kousek auta na jedné fotce) a také to,že barevnost je všude jiná.
      Jinak souhlasím s Mitsuki,že slečny jsou neživé..ale zase na druhou stranu jsou moc hezké. Určitě ve fotografování pokračuj,myslím,že Ti to půjde,ale nezapomeň,že je to věc cítění a názoru. Ani mě se nelíbí vyumělkované fotografie,podle přiruček,mám ráda originalitu, ale nesmí být kýčovitá a za každou cenu.

    7. Yuzu
      2.9.2010 at 16:16

      Draco, jestli nechceš komentáře laiků, postuj svoje výtvory na weby pro fotografy a budeš mít od nás, hloupých fotografických příruček, které nic neumí, pokoj :)

    8. kk
      2.9.2010 at 17:26

      [7]: no, nezkoušela bych to posílat na weby fotografů :)

    9. Lucy
      2.9.2010 at 17:54

      Nejvtipnější na celém této poměrně zábavné záležitosti  je věta "dík za názory."

    10. Sandie
      2.9.2010 at 19:33

      Myslím, že tyhle fotky nebyly vytvořeny pro nějakou odbornou porotu, ale prostě pro ty, kteří se rádi podívají na fotky… Mně se jako laikovi fotky prostě nelíbí. Nelíbí se mi ta krev a katany v kombinaci dětskými motivy :/ Přijde mi to vyloženě nevkusné. Ale možná jsem jenom citlivka 😉

    11. ...
      3.9.2010 at 09:49

      [4]:Draco, každý toho umí víc, jak ty… a mimochodem, těch fotografických příruček by ses držet mohl… aspoň by ty fotky byly ke koukání.

    12. Japan Rose
      3.9.2010 at 14:28

      Nejprve ke komentářům: Draco, pro koho ty fotky děláš? Pro fotografy nebo pro normální lidi, kteří s focením nemají zkušenosti? Protože těch co s focením nemají zkušenosti bude vždycky víc. Osobně si ráda poslechnu rady i od fotografů, ale vždycky je pro mě důležitější názor těch lidí, pro které to dělám. Tak třeba postuju fotky na deviantart/blog a pak na http://www.fotoaparat.cz . Na každém z těchto serverů dostávám k těm samým fotkám úplně odlišné komentáře. Co se člověku co focení nerozumí líbí, to se "profíkovi" nelíbí. Jenže kolik profíků se na ty moje fotky podívá? Pro mě taky není důležité, aby to bylo podle příruček, vlastně veškerá fotografická pravidla vesele ignoruju neb jsem fotograf amatér samouk xD a obráceně…co třeba mně přišlo ne příliš dobré, prostě fotky co se mi líbily nejmíň se zrovna těm "profíkům" líbily. Takže podle mě říkat že kritika od někoho kdo focení nerozumí je k zlobě je to podle mě opravdu hloupost… Teď k fotkám… tak jestli tě to nějak uklidní já teda mám s focením trošku zkušenosti a stejně skoro ve všem s Mitsuki souhlasím:
      -bílá na těch fotkách bije do očí
      -zrovna tenhle efekt je takový…no, prostě mi to ladění do žlutoorandžova taky nesedí… a celkově ten efekt snové atmosféry, který moc dobře znám, protože jsem ho dřáíve taky používala mi přijde že se k tomu nehodí
      -vážně není jasná barva oblečení, na fotce, kde Kumiko sráží nevinnou slečnu k zemi ji má modrou a na zbytku zase působí bíle
      -na třetí fotce odshora jsi podle mě zvolil špatný výřez Kumiko, nevím jestli ti ujela ruka nebo co, ale máš tam strašně moc místa vlevo a Kumiko je skoro mimo fotku a má uřízlý kus ruky (a neoháněj se, že je to tím,aby se tam vešel ten obláček, ten klidně mohl do té předcházející fotky zasahovat více)
      -nelíbí se mi, že fotky působí nejednotně, kdyby to byly samostatné fotky, tak to chápu, ale tohle je příběh a má to působit celistvě, některé jsou přesvětlené, jiné zase přetmavené…(a kdyby ses ptal které, tak třeba ta poslední je hodně přesvětlená podle mě)
      -ohledně vodoznaku ale s Mitsuki nesouhlasím, jelikož vím jaké to je, když někdo vydává tvoje práce za vlastní, postuje si to na vlastí stránky do svých vlastních galerií, případně ti na to hází ještě nějaké své vlastní efekty nebo vodoznaky, tak nevidím důvod proč by tam ten znak být neměl.Tady ještě ujde, ale je fakt,ž e co jsem viděla některé tvoje jiné fotky, občas ho děláš dost velký. jo a rada…když máš černobílou fotku tak udělej černobílý i ten znak, jinak to bije do očí xD ono podle mě je problém,že ten znak má orandžovo-červenou barvu, kdybys ho na ostatních fotkách ladil do tý barvy jak je celá fotka, určitě by tolika lidem nevadil :)
      -k textům…ehm…no pominu-li všechno, tak "ale sluší my to ne ? " to opravdu, ehm… A abych jen nerýpala :) Hrozně se mi líbí šestá fotka odshora! Kdyby to bylo jen jako samostatné fotky nějak ořezané, líbily by se asi víc, neplánuješ to? třeba výřez z první fotky jak slečna sedí na tom koníkovi by mohl být hezký :)

    13. Japan Rose
      3.9.2010 at 14:30

      Proboha, v tom okýnku ten komentář nevypadal tak dlouhý o.O

    14. Mitsuki
      3.9.2010 at 16:46

      [12]: Tak znas muj vyhraneny nazor na vodoznaky :) Jeden muj kamarad pouzil hezke prirovnani – kdyz malir podepisuje obraz, taky neplacne podpis pres pulku obrazu. Ale je pravda, ze o puvodu fotek je vic sporu nez u obrazu :) Zatim jediny vodoznak, ktery se mi libil, je kupodivu ten deviantarti – je temer pres celou fotku, takze nejde odstrani, ale na druhou stranu pri prohlizeni fotky rusi minimalne. [4]: Nemuzu mluvit jako fotograficka prirucka, kdyz jsem zadnou necetla. I laik muze znat pojmy jako "kompozice". A co jsem napsala, to je nazor laika. Tvuj nazor, ze tve fotky muze hodnotit jen nekdo, kdo je za slovo vzaty odbornik a svoje nazory nejlepe podlozit dokonalymi fotografiemi, me uz moc nebavi.
      Kazdopadne mozna by sis nejakou prirucku mel aspon precist. Najdes v nich jiste mnoho dobrych rad, ktere by tvym fotkam prospely.
      Kdyz budes (at uz vedomky nebo nevedomky) ignorovat mnoha lety a mnoha zkusenymi fotografy proverene rady a postupy, z nichz mnohe jiste patri k zakladum fotografie, tak se pak nediv, ze tve prace budou mit vzdy vic negativni kritiky nez te pozitivni. Jiste neni nic spatneho, kdyz ty pravidla znas, tak pro dobro vysledku sem tam nejake to pravidlo porusit. Z tvych praci mam ale dojem, ze jich porusujes naraz az nezdrave mnoho. A to poznam jen ty, ktere jsem si schopna logicky odvodit.

    15. Mitsuki
      3.9.2010 at 16:52

      Jeste jsem zapomnela dodat, ze mam velkou slabost pro klisoidni fotosopove omalovanky :) Ale musi vypadat tak nejak jinak – http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=195196&gal=photo

    16. Japan Rose
      3.9.2010 at 17:03

      [15]: Nemůžu si pomoct, ale strašně se mi to nelíbí xD Nemám ráda, když to působí tak strašně uměle až nakresleně na PC

    17. Japan Rose
      3.9.2010 at 17:04

      Btw, staršně ti závidím, žemůžeš fotit Kumiko,já jsem bohužel z opačného konce republiky a taky bych s ní strašně ráda něco nafotila :(

    18. Rui-chan
      3.9.2010 at 20:13

      Mno… :-)
      Draco, kdysi jsem Ti psal nějaký koment na web a mezi tím jsem čas od času zahlédl nějaké Tvé fotky…A jak už to u tvých fotek bývá, mé dojmy byly velice rozpolcené :-) Některé řezy a záběry a úpravy byly nejen dobře vymyšlené, ale i docela dobře provedné, jiné byly stěží to první… Důležité ale je, kam ty jako fotograf míříš. Rozhodně jsi mnohem plodnější stran focení než já, ale důležité je nezakysnout neustále u jednoho stylu. A byť je kritika zde občas poněkud ostrá, mnohem horší by bylo, kdyby se nikdo k fotkám nevyjádřil. Pouč se, vem si z toho tolik co uznáš za vhodné a nedej se odradit. :-) Za mně jsou tyto fotky nedokonalé po všech těch stránkách, které slečny vyjmenovaly, na druhou stranu ten nápad s rádoby komiksem je evidentní a není špatný… taky jsem čítával Bravo! :-) Ne, fakt, když už si s tím tak hraješ, dávej si pozor na ty detaily typu schodná tonalita, zvláště v rámci jednoho obrazu, přehnané retuše lidí a řezy… ty řezy občas opravdu kroutí očima…

    19. Mitsuki
      6.9.2010 at 13:35

      [17]: To se mi na tom prave hrozne libi :) Jsou to proste takove omalovanky a za fotografii uz se to temer neda povazovat, vypada to spis jako scena vystrizena z nejake pocitacove hry. Jak rikam, takova moje uchylka :)

    20. V
      6.9.2010 at 18:44

      podla mna tie fotky nie su az take zle ako tu pisete o.O
      Ale je to moj nazor. Paci sa mi, ze pozadie kontrastuje s holkami a ich satami a paci sa mi, ze ta biela tak krici. Hm, no kolko ludi, tolko chuti…

    21. Elleo
      6.9.2010 at 20:32

      Tak nevím, jestli fotky mají vyzařovat nebezpečnou atmosféru, nebo jestli mají navozovat klidnou bezstarostnost, protože barvy jsou sice živé, ale nepříjemně ostré… jak už psaly některé slečny výše, kontrasty jsou ostré a bílá barva řeže do očí. Výrazy slečen, ačkoliv jsou krásné – o tom žádná, mi přijdou dost vykonstruované a nespontánní. Ale oproti tvým jiným fotkám to není zase tolik předimenzované – což je dobře. Toť asi vše. Nevím, jestli si z našich komentářů něco odneseš, ale podle tvých reakcí ( i u starších postů ) bych řekla, že si zatím tvrdohlavě vedeš svou a nás nebereš, protože jsme přece laici a nerozumíme umění. Já sama fotím ( budiž, chceš-li mě soudit, jsem jako little-urchin na DA, pokud dáš jen na ty, co taky fotí ) a stojím si za tím, že vím co je to estetika stejně tak jako ostatní slečny tady. Možná nemáme uměleckou školu a super foťák, ale vidíme a cítíme a nebojíme se říct, když nám něco nesedí :)

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *